Isnin, 27 Jun 2011

Dugaan mencari vaccine MM

Ingat semua klinik ada vaccine ni. Pergi satu klinik ke satu klinik yg lain mmg takde. Ada yg sy masuk klinik tu tak tahu apa vaccine meninggococal meningtis. Adoi. Allah memberi petunjuk. petang tu saya dan suami mcm blur nak cari kat klinik mana. Last2 saya browse internet utk mencari klinik kat shah alam. Sebelum tu banyak lah saya call klinik ttg vaccine ni tp ada yg stock satu saje dan langsuung takde. Bagi saya kena cari klinik islam. Last2 jumpa nama klinik badaruddin kat seksyen 2 shah alam. Saya call..... Alhamdulillah ada. Katanya stock baru je sampai 2 3 hr lepas. Saya ceritalah byk klinik saya call dan pergi tapi takde stock. Bagi saya ianya ada lah satu petunjuk dan pertolongan Allah memudahkan urusan. Tp tulah lately ni Allah duga ngan anak2 sakit. Sorang2 sampai saya tidur malam pun 2 3 jam saje. Allahhuakbar.. Semoga Allah kuatkan iman dan sabar saya. Amin.
Sent from my Nokia phone

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Blog Template by YummyLolly.com