Rabu, 15 Jun 2011

Surat Cuti

Alhamdulillah.. Sabtu nie 18th Jun, pihak Syaza dah call untuk attend kursus Umrah. Berdebar-debar rasa. Maksudnya tak lama lagi ini. Walaupun saya dah study sket tentang cara mengerjakan Umrah, saya nak revise balik supaya masa kursus tu akan memperkukuhkan lagi pengetahuan saya semasa nak buat umrah. Insya'allah.

Pagi tadi saya dah berbincang ngan boss saya ttg urusan ini. Saya nak apply cuti advance 4 hari sbb saya sememangnya tak cukup cuti. Satu bulan diperuntukan 1 1/2 hari saje. Sampai bulan July, saya applicable utk apply 4 hari saje. Kena guna cuti untuk bulan depan. So bulan August dan September saya tak boleh cutilah. Tapi takper.. bulan August dan September ada banyak cuti umum. Alhamdulillah.

Semoga urusan saya dipermudahkan olehNYA. Rabbi Yassir Wala Tuassir. Rabbi Atmin Bil Kair.

1 ulasan:

yda berkata...

Alhamdulillah ja, sebak baca persiapan ko, sesungguhnya Allah permudahkan mu jaaa, Rabbi Yassir Walatuassir, Amin Amin terbaiklah Ya Allah buat sahabatku, Amin Amin

Catat Ulasan

 

Blog Template by YummyLolly.com