Isnin, 16 Mei 2011

Duit.. oh duit

Duit drpd jualan rumah belum dapat lagi. Tapi Public Bnk drpd buyer sudh redeem kepada RHB 9hb May yg lalu. Maksudnya akaun pinjaman rumah saya itu akan ditutup. Alhamdulillah dan juga tak lama lagi saya akan dapat duit yang saya akan gunakan untuk membuat umrah. Ya Allah semoga urusan itu dipermudahkan dan berjalan dengan lancar.

Bagaimanapun duit deposit saya dah ada. RM500 setiap orang. Saya tak sabar utk book nie. Takut habis. Sebab travel agency tu hanya allocate 40 org saje. Katanya ada 15 tempat lagi kosong. Ya Allah semoga 2 tempat itu rezeki utntuk saya dan Encik Somi.

Inilah yg dikatakan rezekikan. Padahal siksanya juga saya menanggung masalah rumah yg dulunya terbengkalai. Bayar interest beberap tahun. Now, saya syukur. Ada hikmahnya. Lihatlah betapa hebatnya pengaturan Allah.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Blog Template by YummyLolly.com